Телеграм компаниясининг маркетинг стратегияси ушбу сферада фойдаланувчиларни кенг қамраб олиш мақсадида эканлиги ва ҳамма бераётган хизматлари бепуллиги эса бу стратегиянинг асосий исботидир. Телеграм яқин орада ёки бирнеча йиллардан сўнг ёпилади деган фикрдаги интернет достларимга шуни айтишим мумкинки бу унчалик ҳам омадли фикр эмас. Чунки телеграмнинг кенг қамраб олиш стратегияси бирнеча йиллар ўтказишни мақсад қилиб олган ўзига. Демак ким келажакда мессенжерлар сферасида ушбу дастур янгилик ойлаб топиш ўлароқ янги хизматларни компания ва фойдаланувчиларга тақдим этади деган фикрдаман.